Onze lokale afdeling hield op 21 januari 2018 haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie in het prachtige kader van Kasteel Cantecroy in Mortsel.

Afdelingsvoorzitter Fons Jespers verwelkomde alle aanwezigen en kon ook vertellen dat voor de komende gemeenteraadsverkiezingen schepen en OCMW-voorzitter Chris De Ridder de CD&V-lijst zal trekken. Nummers twee en drie zijn voor Patrick Hapers en Arnt Kennis. De vierde plaats wordt ingenomen door gemeenteraadslid Davina De Herdt. De lijst zal geduwd worden door OCMW-raadslid Huguette Cuyvers, die een duo zal vormen met Marleen Aertssen vanop de voorlaatste plaats.

Nadat Chris De Ridder in haar speech wat meer vertelde over de lokale politieke situatie in Mortsel, was het de beurt aan gastspreker Kris Peeters, vicepremier en minister van werk, om de aanwezigen een goede uiteenzetting te geven van wat de federale regering de afgelopen jaren gedaan heeft o.a. op vlak van nieuwe arbeidsplaatsen en pensioenen.

Een fotocollage vindt u hier. Dirk Vervoort maakte tevens een heel leuk filmpje van de receptie, zeker de moeite waard om te bekijken!