Op 24 mei trok een delegatie van CD&V Mortsel naar Roeselare om er het succesvolle winkelbeleid van nabij te bekijken. Sinds de lancering van het Kernplan eind 2015 is de leegstand in de winkelkern teruggedrongen, de bereikbaarheid verbeterd en werden straten en pleinen opnieuw ingedeeld.
Gecombineerd met slimme citymarketing is de beleving in de stad er duidelijk op vooruitgegaan. 

Burgemeester Kris Declercq en centrummanager Jeroen Debruyne deelden hun ervaringen na 2,5 jaar uitvoering van het Kernplan, gevolgd door een geleide wandeling door de winkelstraten. Dit erg leerrijke bezoek biedt ons inspiratie voor het verder ontwikkelen van een strategie voor de Mortselse winkelkern. We lieten burgemeester Declercq ook niet met lege handen achter:


schepen Chris Deridder overhandigde hem een Oude Godje bierpakket.

Klik hier voor een aantal sfeerfoto's van deze interessante uitstap.

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookie Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.